fbpx
570 573 574
570 574 575
biuro@finansowa1.pl
  • Dowiedz się więcej.

    Przydatne informacje ze świata kredytów nie tylko hipotecznych

Jeśli własną działalność gospodarczą prowadzisz od jakiegoś czasu, wiesz, że widoczność w sieci to podstawa. Ułatwia skalowanie działalności i docieranie do Klientów o każdej porze dnia i nocy, bez względu na ich lokalizację. Nawet jeśli Twoja firma działa lokalnie, obecność w Internecie pomaga w skutecznej promocji produktów i usług. 

Dopiero zaczynasz przygodę z własną firmą? Zaplanuj strategię!

Obecność w Internecie ma ogromne znaczenie. Jeśli dopiero planujesz założyć firmę, od początku zaplanuj jasną strategię marketingową obejmującą sieć internetową. A jeśli działasz od kilku lat, sprawdź, czy w pełni wykorzystujesz narzędzia i kanały komunikacji, by rozwijać swoją firmę.


Strona www czyli adres w sieci

Strona internetowa to Twoja wizytówka. Twój adres w sieci, miejsce, do którego trafiają Twoi klienci, zanim podejmą decyzję o współpracy. Na jej podstawie wyrobiają sobie pierwsze zdanie na temat firmy, jakości usług i atmosfery w niej panującej. Nawet jeśli nie sprzedajesz fizycznych produktów i nie posiadasz sklepu internetowego, to Twoja strona sprzedaje. Sprzedaje usługi, koncept, wizję. Zadbaj, by była atrakcyjna wizualnie, miała lekkie i angażujące teksty, była dobrze zoptymalizowana pod kątem SEO…

Daj się poznać!

Ale sama strona to nie wszystko! Strona to jednokierunkowa komunikacja, gdzie Klienci mogą dowiedzieć się więcej na temat firmy. W czasach mediów społecznościowych… klienci liczą na dialog, możliwość obserwowania rozwoju firmy, zadania niezobowiązującego pytania, szybką odpowiedź. To wszystko umożliwiają im konta w mediach społecznościowych, m.in. na Facebooku, Instagramie lub LinkedIn. Zasada jest prosta: jeśli nie masz czasu i zasobów, by prowadzić wiele kont, zaznacz swoją obecność na jednym z nich, ale staraj się publikować regularnie, by Twoi potencjalni klienci stali się fanami firmy i z ciekawością obserwowali jej rozwój. Im dłużej i lepiej Cię znają, tym chętniej polecą Twoje usługi. 

Daj się znaleźć! 

Masz już stronę www? Nie czekaj, aż klienci trafią na nią przeglądając niezmierzone zasoby Internetu. Od początku zwróć uwagę na to, by strona była dobrze zoptymalizowana pod względem SEO, dzięki czemu będzie zajmować wysokie pozycje w wyszukiwarkach.  Jeśli nie wiesz, jak to zrobić, skorzystaj z zewnętrznej firmy, która pomoże Ci w pozycjonowaniu witryny. A jeśli chcesz uzyskać szybki efekt, postaw na kampanie w Google Ads lub Facebook Ads, dzięki którym w aktywny sposób dotrzesz szybko do nowych klientów. 

Skąd uzyskać finansowanie działań marketingowych?

Wiesz już, że odpowiednia promocja pozwoli Twojej firmie szybko się rozwijać. Oznacza to, że powinieneś/aś zaplanować odpowiedni budżet na działania reklamowe. W perspektywie czasu zwraca się on wielokrotnie. Zorientuj się w dofinansowaniach dla nowych firm lub w dotacjach unijnych. Możesz też skorzystać z kredytów dla przedsiębiorców lub pożyczek unijnych, które pomogą Ci w realizacji Twojego celu. Jeśli chcesz uzyskać bezpłatną poradę, umów się na bezpłatne konsultacje z naszym specjalistą.  Koniecznie dołącz też do grup przedsiębiorców, którzy wzajemnie wymieniają się pomysłami i poradami dot. rozwoju firmy. Znajdziesz tam dużo inspiracji i wsparcia. Nie bój się też dzielić zdobytą wiedzą, może ona pomóc komuś odmienić swoje życie, uniknąć wielu błędów i osiągnąć sukces.

Skontaktuj się z nami

Zadzwoń pod nr …. lub napisz na Finansową 1 korzystając z formularza znajdującego się poniżej. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i pomożemy uzyskać kredyt na wymarzony dom lub mieszkanie.

Skierki 1/246, 20-601 Lublin
570 573 574
570 574 575
biuro@finansowa1.pl
www.finansowa1.pl
 
 

Zapisz się na Newsletter

Włącz swój javascript, aby przesłać ten formularz

Kontakt